

V současné době vyvstává řada otázek také v oblasti pracovního práva. Jaké možnosti má zaměstnavatel, když kvůli nedostatku zakázek nemůže dál provozovat svou činnost? Za jakých podmínek mohou zaměstnanci pracovat z domu, tedy na home office?
Cílený program na podporu zaměstnanosti, tzv. program Antivirus, by měl zaměstnavatelům kompenzovat ekonomické potíže vzniklé současnou situací. Kdo z něj může čerpat? Které náklady a do jaké výše zaměstnavatelům skutečně pokryje?
Blíží se doba, kdy musí všichni zaměstnavatelé podat za své zaměstnance Evidenční listy důchodového pojištění. Jaké náležitosti musí tyto tiskopisy splňovat? Kam je potřeba je odevzdat a jaké jsou termíny pro jejich podání?
Jaké změny nastávají zejména podnikatelům v oblasti daně z příjmů a odvodů sociálního a zdravotního pojištění? Dochází například k odpuštění příslušenství daně a odpouští se záloha na daň z příjmů splatná 15. června 2020.
Účetní, ač mnohdy neradi, vědí často více, než musí. Různorodost podnikání nebo nutkavá touha „strčit“ do účetnictví vše, co se dá, způsobí někdy situace, které nemusejí být příjemné hlavně původci dokladu.
Zdaňování příjmů zaměstnanců se liší podle toho, zda jde o příjmy tuzemské anebo ze zahraničí. Na co musíme myslet při zpracování právě zahraničních příjmů? Jak se postupovalo před rokem 2019 a jak nyní?