

Jaké jsou lhůty uchovávání účetních záznamů a daňových dokladů? Co musíme mít na paměti při jejich uchovávání? A jak upravuje problematiku úschovy dokladů zákon o DPH? To vše se dozvíte v následujícím článku.
Dnes vám přinášíme článek o tématu velmi aktuálním – o posečkání daně. Kvůli současné situaci došlo v této oblasti k úpravám – promíjí se správní poplatek za žádost o posečkání daně a také za prominutí úroku z posečkané částky podanou do 31. 7.
Co se stane, když zaměstnanec podepíše prohlášení poplatníka daně z příjmů ze závislé činnosti u dvou či více zaměstnavatelů zároveň? Jak to může řešit zaměstnavatel a co z toho plyne pro zaměstnance?
Za současné situace se lidem doporučuje výrazně omezit osobní kontakty. Tomu se přizpůsobují i úřady, a proto je nyní možné oznámit přerušení podnikání správě sociálního zabezpečení pouze elektronicky i bez zaručeného podpisu.
V současné době se chystá rozsáhlá novela daňového řádu a v našem seriálu si podrobněji rozebereme, co nového má přinést. V prvním díle se zaměříme na portál Moje daně. Je to opravdu tak pokrokový projekt, nebo se s ním pojí i nejasnosti?
Home office neboli práce z domu se stává čím dál populárnější, ale z legislativního a daňového hlediska není vyřešená spousta praktických otázek. Například jak kompenzovat zaměstnanci opotřebení jeho věcí, které používá při práci z domu?