

S posledním květnovým dnem končí i lhůta pro placení daně z nemovitostí za rok 2013. Oproti loňskému roku došlo ve správě nemovitostí k řadě změn. Pozor si dejte zejména na nová čísla bankovních účtů finančních úřadů.
Jak má věřitel podat insolvenční návrh nebo přihlásit pohledávku do již probíhajícího insolvenčního řízení? A jak je to v tomto případě s odpisy a opravnými položkami k pohledávkám? To vše se dozvíte v tomto článku.
Jak na nájem a podnájem nemovitostí z pohledu daňového a účetního? Ve druhém díle tohoto článku se budeme více věnovat fyzickým osobám, které podnikají, a právnickým osobám.
Jak na nájem a podnájem nemovitostí z pohledu daňového a účetního? V prvním díle se zaměříme na fyzické osoby, které nepodnikají a svoji nemovitost či nemovitosti pronajímají jinému uživateli.
Vystavování daňových dokladů při dodání zboží, převodu nemovitosti nebo poskytnutí služby se řídí pravidly toho členského státu, ve kterém je místo plnění, existují ale i výjimky. Jaká pravidla platí pro vystavování daňových dokladů v České republice?
Automobil pro podnikatelské účely si pořídíte nejčastěji na fakturu, operativní leasing nebo na úvěr. Dříve byl oblíbený také finanční leasing, dnes už se ale u aut objevuje jen zřídka. Jak pořízení auta v jednotlivých případech správně zaúčtovat?