Informace pro účetní a podnikatele

728 x 90



  • Jak se změnilo nezabavitelné minimum od roku 2021?

    Jak se změnilo nezabavitelné minimum od roku 2021?

    • 29. 01. 2021

    Nezabavitelné minimum se od 1. 1. 2021 lehce zvýšilo. Kolik musí osobám postihnutým srážkami ze mzdy zůstat peněz? S nezabavitelným minimem úzce souvisí také novinka v podobě tzv. chráněného účtu, která se právě chystá.

  • Jak na přiznání k dani silniční za rok 2020?

    Jak na přiznání k dani silniční za rok 2020?

    • 28. 01. 2021

    Podání přiznání k dani silniční se sice odsunulo z konce ledna na 1. 4. 2021, ale kdo je připravený, není překvapený. Pojďme se podívat, koho se silniční daň týká a dokdy ji zaplatit. A nebude chybět ani praktický videonávod, který vám s vyplňováním pomůže.

  • Žádost o kompenzační bonus za šesté bonusové období

    • 27. 01. 2021

    Už za šesté bonusové období (od 24. 1. 2021 do 15. 2. 2021) je možné podávat žádost o kompenzační bonus. Za celkem 23 dní je možné získat maximálně 11 500 Kč. Nárok na kompenzační bonus může vzniknout ze tří možných titulů – z titulu OSVČ, z titulu společníka s. r. o. nebo z titulu osoby vykonávající práci na základě dohody o práci konané mimo pracovní poměr. Žádost za toto období je třeba podat nejpozději 16. 4. 2021 například za pomocí online formuláře.

  • Kdo se může stát identifikovanou osobou?

    Kdo se může stát identifikovanou osobou?

    • 27. 01. 2021

    Jste neplátcem DPH či právnickou osobou, která nepodniká – povinnosti ohledně DPH se vás tedy netýkají, pokud nerealizujete žádné transakce se zahraničím. Jenže jakmile takovou transakci uskutečníte, můžete se stát tzv. identifikovanou osobou.

  • 5 tipů: Jak sestavit marketingovou strategii a plán

    5 tipů: Jak sestavit marketingovou strategii a plán

    • 26. 01. 2021

    Základem pro úspěšný marketing firem a značek by měla být správně sestavená a vhodná marketingová strategie, o které se vše odvíjí. Strategii i plán má každá firma odlišné a unikátní, protože by měly vyhovovat potřebám a cílům konkrétní firmy.

  • 5 tipů: Jak sestavit marketingovou strategii a plán

    5 tipů: Jak sestavit marketingovou strategii a plán

    • 26. 01. 2021

    Základem pro úspěšný marketing firem a značek by měla být správně sestavená a vhodná marketingová strategie, o které se vše odvíjí. Strategii i plán má každá firma odlišné a unikátní, protože by měly vyhovovat potřebám a cílům konkrétní firmy.

Rychlé zprávy

  • Jednotné hlášení zaměstnavatelů schváleno

    |

    Vláda schválila návrh zákona o Jednotném měsíčním hlášení zaměstnavatele (JMHZ), který od ledna 2026 výrazně sníží administrativní zátěž firem. Zaměstnavatelé budou místo až 25 různých formulářů podávat jediné elektronické hlášení měsíčně, které ministerstvo práce následně sdílí s dalšími institucemi. Nový systém zefektivní digitalizaci státní správy, odstraní duplicitní vykazování a přinese výhody i zaměstnancům, například v podobě předvyplněného daňového přiznání. Projekt je prvním krokem k vytvoření Jednotného inkasního místa.

Kurzovní lístek

vlajka EU
Načítám hodnoty
vlajka USA
Načítám hodnoty

4 tisíce sledujících