Dohoda o pracovní činnosti 2022

POHODA

DOHODA O PRACOVNÍ ČINNOSTI (§ 76 ZP)

 
Zaměstnavatel: ……………………………         
IČ:………………..…………………………..
Se sídlem:…………………………………..                                 
Zastoupený:  …………...…………..…………..
 
dále jen jako „zaměstnavatel“ na straně jedné
 
a

Zaměstnanec: …………..…………..…………..
Narozen: …….…………..…………..…………..
Bytem: …….…………..…………..…………..
                                    
dále jen jako „zaměstnanec“ na straně druhé
 
uzavírají podle § 76 zákoníku práce tuto
dohodu o pracovní činnosti
 
I.
Touto dohodou se zaměstnavatel dohodl se zaměstnancem na výkonu práce spočívající v :  …………
…………… (popis činnosti) ………………………………………………..

Zaměstnanec  bude vykonávat činnost v rozsahu ….. hodin denně, a to v těchto dnech v týdnu:
……………………………….
(Dohodu o pracovní činnosti může zaměstnavatel s fyzickou osobou uzavřít, i když rozsah práce nebude přesahovat v témže kalendářním roce 300 hodin. Na základě dohody o pracovní činnosti není možné vykonávat práci v rozsahu překračujícím v průměru polovinu stanovené týdenní pracovní doby. Dodržování sjednaného a nejvýše přípustného rozsahu poloviny stanovené týdenní pracovní doby se posuzuje za celou dobu, na kterou byla dohoda o pracovní činnosti uzavřena, nejdéle však za období 52 týdnů.)

II.
Tato dohoda se uzavírá na dobu od …………..  do ………….. 
 
Místem výkonu práce je :………………………………….

III.
Zaměstnanec se zavazuje, že bude práce sjednané touto dohodou vykonávat osobně.

Zaměstnanec prohlašuje, že byl před podpisem této Dohody seznámen s předpisy k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.

Zaměstnavatel vytvoří zaměstnanci přiměřené pracovní podmínky, zajišťující řádný a bezpečný výkon práce a poskytne mu pro výkon sjednaných prací tyto pomůcky a prostředky : …………. (PC, uniforma, nářadí apod.)

IV.
Za sjednanou práci se zaměstnavatel zavazuje poskytovat zaměstnanci odměnu ve výši ……….. Kč/hod / popř. měsíčně. Odměna bude zaměstnanci vyplácena pravidelně k … dni v měsíci na účet zaměstnance č.ú. ...............…......... vedeném u ………….............

V.
Další ujednání smluvních stran (Vyžaduje-li to zákon, jiné nařízení, nebo to vyžaduje povaha sjednané práce, pak se zaměstnanec před nástupem do zaměstnání podrobí vstupní lékařské prohlídce.)

VI.
Smluvní strany se dohodly, že tuto smlouvu je možné zrušit dohodou smluvních stran ke sjednanému dni.

Jednostranně může být tato smlouva zrušena z jakéhokoliv důvodu nebo bez uvedení důvodu s 15denní výpovědní dobou, která začíná dnem, v němž byla výpověď doručena druhé smluvní straně.

Ostatní práva a povinnosti zaměstnance i zaměstnavatele vyplývající z této dohody upravují příslušná ustanovení zákoníku práce.

Tato Dohoda byla sepsána ve dvou stejnopisech, z nich každá ze stran obdrží po jednom.
 

V ……............ dne ………..                                                     V ............….. dne………….
 

.........................................                                                       .............................................
Zaměstnavatel                                                                         Zaměstnanec   



Zdroj: PAMICA


Upozornění:
Tyto vzory smluv nejsou uzpůsobeny konkrétním požadavkům jednotlivých případů, a proto společnost STORMWARE s.r.o. neodpovídá ani neručí za vzniklé škody způsobené jakýmkoliv, byť i částečným užitím informací v nich obsažených třetí osobou. Doporučujeme, aby uživatelé při doplnění a před jeho podpisem příslušného vzoru smlouvy vyhledali právní podporu advokáta. Nabízení těchto vzorů smluv k využití široké veřejnosti nepředstavuje poskytnutí právní služby ve smyslu zákona o advokacii.

Využití vzoru smlouvy je Službou dle čl. I. Podmínek provozování Portálu Pohoda.

Rychlé zprávy

Pomoc zaměstnavatelům zasaženým povodněmi

3. 10. 2024 | MPSV spouští program Povodeň 2024, který je reakcí na povodňovou situaci, která nastala od 13. září. Nastavení tohoto programu projednala vláda dne 2. října. Cílem je podpořit zaměstnavatele, kteří museli přerušit činnost a nemohou z důvodu povodňových škod nebo výpadků ve výrobě přidělovat práci svým zaměstnancům. Příspěvek bude poskytován ve výši 50 % náhrad mezd vyplacených za dobu, kdy zaměstnanci v důsledku povodní nemohou pracovat, a to včetně povinných odvodů. Více se dočtete v tiskové zprávě.


Dřívější zprávy

Užitečné informace



Firmy v Pohodě
 
Vitaska, s.r.o.
Účetní firma zabývající se zpracováním účta pro malé a střední firmy.
www.vitaska.cz

Ladera Solutions, s.r.o.
Komplexní účetnictví a daně. Vzdělávání a personální poradenství.
www.ladera.cz

Kurzovní lístek

25,35 Kč
0,000 Kč
23,08 Kč
0,100 Kč

Více
Zdroj: ČNB, 07.10.2024

Ze života daňového poradce


Přihlášení k odběru newsletteru