Informace pro účetní a podnikatele

728 x 90

Přiznání k dani z nemovitých věcí na rok 2024

Pokud jste si v loňském roce pořídili byt, dům nebo třeba pozemek, je potřeba nejpozději do středy 31. 1. 2024 odevzdat přiznání k dani z nemovitých věcí. Daň je potom potřeba zaplatit do 31. 5. 2024. Zpozornět by měli ale i majitelé garáží, stavebních pozemků či uživatelé nemovitostí ve vlastnictví státu. Mnozí z nich budou totiž muset kvůli legislativním změnám též podat daňové přiznání, i když v předchozích letech nemuseli a zaplatili pouze daň. Více informací se dozvíte na webu Finanční správy.

Zanechte komentář

Diskuse neslouží jako právní, daňová či účetní poradna. Je vyhrazena pro vzájemnou komunikaci čtenářů.

Pro přidání komentáře se přihlaste.

Rychlé zprávy

  • EET 2.0: Všechny informace nově na jednom místě

    |

    Spouští se oficiální web k EET 2.0, kde podnikatelé najdou všechny aktuální informace k nové elektronické evidenci tržeb, která má začít od 1. ledna 2027. Web obsahuje základní pravidla, praktické návody, informace k certifikátům, testovacímu prostředí, pokladním zařízením i odpovědi na nejčastější dotazy. Zároveň funguje infolinka Finanční správy a postupně probíhají také semináře pro podnikatele v regionech. Cílem webu je nabídnout podnikatelům všechny důležité informace přehledně na jednom místě a usnadnit jim přípravu na zavedení systému. Informace se budou průběžně aktualizovat podle toho, jak bude příprava EET 2.0 postupovat.

Daňový kalendář

24. 9. 2026
Splatnost daně za červenec 2026 (pouze spotřební daň z lihu)
25. 9. 2026
Daňové přiznání a splatnost daně za srpen 2026
25. 9. 2026
Souhrnné hlášení za srpen 2026
25. 9. 2026
Kontrolní hlášení za srpen 2026
25. 9. 2026
Daňové přiznání a splatnost daně z plynu, pevných paliv a elektřiny za srpen 2026
Přehled všech termínů ►

Kurzovní lístek

vlajka EU
Načítám hodnoty
vlajka USA
Načítám hodnoty