Informace pro účetní a podnikatele

728 x 90

Portál Práce na dálku spouští bezplatné webináře pro zaměstnavatele

Pokud chtějí zaměstnavatelé umožnit svým zaměstnancům pracovat z domova, a nejsou si jistí, jestli se do toho mají pustit, můžou jim v rozhodování napomoci semináře na toto téma na internetu.

Jak pracovat na dálku nebo jak podpořit slaďování osobního a pracovního života poradí od 26. ledna bezplatné webináře na pracovním portálu Práce na dálku. Určené jsou zaměstnavatelům, majitelům a managementu firem. Cílem projektu je pomoci zaměstnavatelům s rozjezdem práce na dálku, zvýšit tím konkurenceschopnost podniku a ušetřit firmám náklady a čas.
 
V nabídce je celkem dvanáct praktických webinářů. Například Manažerské dovednosti při práci na dálku, Rychlokurz počítačových dovedností, Pracovní pohovory a zaměstnávání na dálku, Efektivní vzdělávání na dálku či Právní aspekty flexibilních forem práce.

Co je práce na dálku?

Práce na dálku je práce mimo pracoviště zaměstnavatele, třeba u zákazníka, na služební cestě nebo z domova. Pro efektivní práci na dálku je nezbytné kvalitní počítačové vybavení s možností pořádání videokonference, mobilní internetové připojení, přístup k firemním datům a vnitrofiremní chat nebo sociální síť.
 
Portál Práce na dálku chce aktivně podporovat tvorbu pracovních příležitostí mimo pracoviště zaměstnavatele a přispět tím k harmonizaci profesního a rodinného života. Protože je tento projekt spolufinancován z EU a státního rozpočtu ČR v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost, je účast na webinářích zdarma.
 
Webinář je online forma vzdělávání přes internet založená na videokonferenci. Lektor sdílí s účastníky vzdělávací materiály a díky obrazovce, webové kameře a chatu mohou všichni ve skupině navzájem komunikovat. Délka webinářů ani počet účastníků není většinou omezená. Hlavní výhodou této formy je úspora času a nákladů za cestování a možnost vyškolit více účastníků, než je běžné u fyzických školení.

Zanechte komentář

Diskuse neslouží jako právní, daňová či účetní poradna. Je vyhrazena pro vzájemnou komunikaci čtenářů.

Pro přidání komentáře se přihlaste.

Rychlé zprávy

  • Pro nové plátce DPH: nové povinnosti u nároku na odpočet při registraci

    |

    Od 1. ledna 2025 musí noví plátci DPH uvádět v přiznání i některá plnění uskutečněná před registrací, a to od začátku roku do dne předcházejícího vzniku plátcovství. Tato změna pomůže přesněji vypočítat nárok na odpočet. Finanční správa bude pravidla vykládat příznivě pro plátce a upravila i způsob vykazování těchto plnění v přiznání.

Kurzovní lístek

vlajka EU
Načítám hodnoty
vlajka USA
Načítám hodnoty

4 tisíce sledujících