Informace pro účetní a podnikatele

728 x 90

Pracovní smlouva

 

PRACOVNÍ SMLOUVA

Zaměstnavatel: ABC s.r.o.
Ulice 11, 111 11 Praha 1

IČ: 11111111

Zastoupený: Novák Jan, jednatel
Firma ABC s.r.o. je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského obchodního soudu v XXXX, oddíl C, vložka 11111.

Zaměstnanec: Jana Novotná

Datum narození: 1. 1. 1981

Rodné číslo: 815101/1111

Bydliště: Ulice 1, Praha 1, 111 11

uzavírají

tuto pracovní smlouvu, kterou je sjednán pracovní poměr s tímto obsahem:

Čl.I

1. Druh práce (funkce):

2. Místo výkonu práce:

3. Den nástupu do práce:

Čl.II

Pracovní poměr se sjednává na dobu neurčitou.

Čl.III

Zkušební doba se sjednává na dobu 3 měsíce po dni vzniku pracovního poměru.

Čl.IV

Mzda je stanovena samostatným mzdovým výměrem.

Pracovní podmínky, zejména rozvrh směn a pracovní doba jsou stanoveny rozhodnutím zaměstnavatele.

Čl.V

Další ujednání

1. Zaměstnanec je povinen svěřenou práci vykonávat v pracovní době svědomitě a odborně podle svých nejlepších schopností a vědomostí, řídit se příkazy a pokyny vedoucích manažerů zaměstnavatele a případně dodržovat ustanovení vnitřních předpisů a jiných směrnic zaměstnavatele, s nimiž byl zaměstnavatelem seznámen.

2. Zaměstnanec se zavazuje dodržovat pracovní kázeň a zachovávat mlčenlivost zejména o obchodních, výrobních a organizačních skutečnostech, které mají být utajeny. Tato povinnost mlčenlivosti trvá i po případném rozvázání pracovního poměru.

3. Zaměstnanec je povinen při výkonu práce dodržovat předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci, předpisy na úseku požární ochrany a ochrany životního prostředí příp. jiné předpisy vztahující se k jím vykonávanému druhu práce (funkci).

4. Zaměstnanec potvrzuje, že před uzavřením pracovní smlouvy byl řádně seznámen s právy a povinnostmi, které pro něj vyplývají z této pracovní smlouvy, zejména s pracovními a mzdovými podmínkami, za nichž má práci vykonávat, dále že byl řádně seznámen s předpisy k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, na úseku požární ochrany a životního prostředí a jinými předpisy, které musí při své práci dodržovat.

5. Zaměstnavatel se zavazuje přidělovat zaměstnanci práci v rámci sjednaného druhu práce (funkce), platit mu za vykonanou práci mzdu a vytvářet podmínky pro plnění pracovních úkolů.

6. Je ujednáno, že zaměstnanec může vedle svého zaměstnání podle této pracovní smlouvy vykonávat výdělečnou činnost, která je shodná s předmětem činnosti zaměstnavatele, jen s jeho předchozím písemným souhlasem.

7. Nedílnou součástí této pracovní smlouvy je mzdový výměr a popis práce, které blíže vymezují obsah mzdových a pracovních podmínek.

Čl.VI

Zvláštní ujednání

1. Výkon druhu práce (funkce) je spojen s hmotnou odpovědností za schodek na svěřených hodnotách a s odpovědností za ztrátu svěřených předmětů, a proto se zaměstnanec zavazuje uzavřít na pokyn zaměstnavatele dohodu o hmotné odpovědnosti a podepsat písemné potvrzení o převzetí svěřených předmětů podle náležitostí stanovených zákoníkem práce.

2. Délka a rozvrh pracovní doby: 5 dní v týdnu – 40 hod.

3. Zaměstnanec je povinen podrobit se vstupní lékařské prohlídce před vznikem pracovního poměru, jakož i dalším preventivním prohlídkám a výstupní prohlídce u profesí určených zaměstnavatelem.

4. Zaměstnavatel je povinen přihlásit zaměstnance k zdravotnímu a sociálnímu zabezpečení podle příslušných právních předpisů.

Čl.VII

Závěrečná ujednání

1. Práva a povinnosti, vyplývající z pracovního poměru vzniklého na základě této pracovní smlouvy, se řídí zejména zákoníkem práce a předpisy provádějícími, příp. vnitřními předpisy zaměstnavatele.

2. Tato pracovní smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno obdrží zaměstnanec a druhé zaměstnavatel.

3. Zaměstnanec a zaměstnavatel podepisují tuto pracovní smlouvu na důkaz souhlasu s jejím obsahem.

V Praze dne 1. 5. 2024

…………………………………..
podpis zaměstnance

……………………………………
podpis zaměstnavatele

Zdroj: PAMICA

Upozornění:
Tyto vzory smluv nejsou uzpůsobeny konkrétním požadavkům jednotlivých případů, a proto společnost STORMWARE s.r.o. neodpovídá ani neručí za vzniklé škody způsobené jakýmkoliv, byť i částečným užitím informací v nich obsažených třetí osobou. Doporučujeme, aby uživatelé při doplnění a před jeho podpisem příslušného vzoru smlouvy vyhledali právní podporu advokáta. Nabízení těchto vzorů smluv k využití široké veřejnosti nepředstavuje poskytnutí právní služby ve smyslu zákona o advokacii.

Využití vzoru smlouvy je Službou dle čl. I. Podmínek provozování Portálu Pohoda.

Rychlé zprávy

  • Vyplácení přeplatků na daních začne po 1. dubnu 2025

    |

    Finanční správa začne vyplácet přeplatky na daních z příjmů po 1. dubnu 2025. Pokud poplatník podá daňové přiznání do tohoto data a požádá o vrácení přeplatku, částka mu bude zaslána na účet do 2. května 2025. U přiznání podaných po 1. dubnu běží 30denní lhůta pro vrácení až od data podání. Přeplatek nelze vrátit bez žádosti, kterou lze podat elektronicky přes portál MOJE daně, datovou schránkou nebo v papírové podobě na finanční úřad. Právnické osoby a podnikatelé musí uvést bankovní účet registrovaný u finanční správy.

Kurzovní lístek

vlajka EU
Načítám hodnoty
vlajka USA
Načítám hodnoty

4 tisíce sledujících