Informace pro účetní a podnikatele

728 x 90



  • Jak si říci o to, co skutečně potřebuji

    Jak si říci o to, co skutečně potřebuji

    • 16. 03. 2021

    Správně komunikovat je důležité nejen v osobním, ale i v pracovním životě, abychom dosáhli toho, co chceme třeba při jednání s klientem. K jakým chybám v komunikaci dochází a jak se jim vyhnout?

  • Zdanění a účtování kompenzačních bonusů a podpor

    Zdanění a účtování kompenzačních bonusů a podpor

    • 05. 03. 2021

    Veškeré programy a podpory pro podnikání firem a OSVČ jsou dnes nepochybně již poměrně složitou oblastí. Náplní tohoto článku je zaměřit se na to, jak mají být zúčtovány, zdaněny, či zda jsou od daně osvobozeny.

  • Nový zákon o kompenzačním bonusu pro rok 2021

    Nový zákon o kompenzačním bonusu pro rok 2021

    • 26. 02. 2021

    Nárok na kompenzační bonus pro rok 2021 se bude testovat 50% poklesem příjmů. Výše bonusu může dosahovat až 1.000 Kč denně. Nový zákon zatím upravuje dvě bonusová období – únor a březen 2021.

  • 7 častých chyb při přijímání negativní zpětné vazby

    7 častých chyb při přijímání negativní zpětné vazby

    • 09. 02. 2021

    Nedávno jsme se věnovali tématu zpětné vazby z hlediska toho, kdo ji dává. Nyní se na negativní zpětnou vazbu podíváme očima toho, kdo je jejím příjemcem. A to jsme asi všichni. Jaké nejčastější chyby při přijímání kritiky děláme?

  • 5 tipů: Jak sestavit marketingovou strategii a plán

    5 tipů: Jak sestavit marketingovou strategii a plán

    • 26. 01. 2021

    Základem pro úspěšný marketing firem a značek by měla být správně sestavená a vhodná marketingová strategie, o které se vše odvíjí. Strategii i plán má každá firma odlišné a unikátní, protože by měly vyhovovat potřebám a cílům konkrétní firmy.

  • 5 tipů: Jak sestavit marketingovou strategii a plán

    5 tipů: Jak sestavit marketingovou strategii a plán

    • 26. 01. 2021

    Základem pro úspěšný marketing firem a značek by měla být správně sestavená a vhodná marketingová strategie, o které se vše odvíjí. Strategii i plán má každá firma odlišné a unikátní, protože by měly vyhovovat potřebám a cílům konkrétní firmy.

Rychlé zprávy

  • Novinky v pracovních vztazích během rodičovské dovolené od 1. 6. 2025

    |

    Zaměstnanci na rodičovské dovolené budou moci vykonávat stejný druh práce pro téhož zaměstnavatele, pokud bude práce sjednána formou dohody o provedení práce nebo dohody o pracovní činnosti. Tento pracovní vztah musí trvat pouze po dobu čerpání rodičovské dovolené nebo její části. Nadále platí, že pokud má zaměstnanec více pracovněprávních vztahů u jednoho zaměstnavatele, jejich pracovní náplň se nesmí shodovat. Novinka se nevztahuje na dobu čerpání mateřské dovolené nebo na neplacené volno po dosažení tří let věku dítěte.

Kurzovní lístek

vlajka EU
Načítám hodnoty
vlajka USA
Načítám hodnoty