Informace pro účetní a podnikatele

728 x 90



  • Zaměstnání, nebo podnikání? Pro a proti obou modelů

    Zaměstnání, nebo podnikání? Pro a proti obou modelů

    • 09. 03. 2021

    V čem se liší zaměstnání – pracovní poměr, a vlastní podnikatelská činnost? Jaká jsou pro a proti obou profesních modelů? Který styl práce by vám lépe vyhovoval? Pojďme si udělat srovnání, ať v tom máte jasno, co se pro vás víc hodí.

  • Zdanění a účtování kompenzačních bonusů a podpor

    Zdanění a účtování kompenzačních bonusů a podpor

    • 05. 03. 2021

    Veškeré programy a podpory pro podnikání firem a OSVČ jsou dnes nepochybně již poměrně složitou oblastí. Náplní tohoto článku je zaměřit se na to, jak mají být zúčtovány, zdaněny, či zda jsou od daně osvobozeny.

  • Nový zákon o kompenzačním bonusu pro rok 2021

    Nový zákon o kompenzačním bonusu pro rok 2021

    • 26. 02. 2021

    Nárok na kompenzační bonus pro rok 2021 se bude testovat 50% poklesem příjmů. Výše bonusu může dosahovat až 1.000 Kč denně. Nový zákon zatím upravuje dvě bonusová období – únor a březen 2021.

  • 7 častých chyb při přijímání negativní zpětné vazby

    7 častých chyb při přijímání negativní zpětné vazby

    • 09. 02. 2021

    Nedávno jsme se věnovali tématu zpětné vazby z hlediska toho, kdo ji dává. Nyní se na negativní zpětnou vazbu podíváme očima toho, kdo je jejím příjemcem. A to jsme asi všichni. Jaké nejčastější chyby při přijímání kritiky děláme?

  • 5 tipů: Jak sestavit marketingovou strategii a plán

    5 tipů: Jak sestavit marketingovou strategii a plán

    • 26. 01. 2021

    Základem pro úspěšný marketing firem a značek by měla být správně sestavená a vhodná marketingová strategie, o které se vše odvíjí. Strategii i plán má každá firma odlišné a unikátní, protože by měly vyhovovat potřebám a cílům konkrétní firmy.

  • 5 tipů: Jak sestavit marketingovou strategii a plán

    5 tipů: Jak sestavit marketingovou strategii a plán

    • 26. 01. 2021

    Základem pro úspěšný marketing firem a značek by měla být správně sestavená a vhodná marketingová strategie, o které se vše odvíjí. Strategii i plán má každá firma odlišné a unikátní, protože by měly vyhovovat potřebám a cílům konkrétní firmy.

Rychlé zprávy

  • Pozor na zdanění výher z hazardních her: Co se mění od roku 2024

    |

    Od roku 2024 se mění pravidla pro zdaňování výher z hazardních her. U loterií a tombol se nově každá výhra nad 50  000  Kč daní srážkovou daní ve výši 15 %, kterou odvádí provozovatel – výherce už ji do daňového přiznání neuvádí. U ostatních hazardních her, jako jsou kurzové sázky, automaty nebo živé hry, se posuzuje roční rozdíl mezi výhrami a vklady. Pokud tento rozdíl u jednoho druhu hry přesáhne 50 000 Kč, je nutné ho uvést do daňového přiznání za rok 2024 a zaplatit daň. Každý typ hazardní hry se posuzuje samostatně.

Kurzovní lístek

vlajka EU
Načítám hodnoty
vlajka USA
Načítám hodnoty

4 tisíce sledujících