Informace pro účetní a podnikatele

728 x 90



  • QR kódy v programu POHODA

    QR kódy v programu POHODA

    • 25. 06. 2013

    Elektronické platby pomocí takzvaných QR kódů jsou stále populárnější. Od letošní květnové verze je mohou využívat také uživatelé programu POHODA. Díky nim mohou svým odběratelům usnadnit například úhrady faktur. A vytvářet lze také vlastní QR kódy.

  • Vnitropodnikové účetnictví v programu POHODA

    Vnitropodnikové účetnictví v programu POHODA

    • 17. 06. 2013

    Základní formou vnitropodnikového účetnictví je sledování nákladů a výnosů ve vhodném členění. Účetní program POHODA toto sledování velmi usnadňuje a umožňuje členění hned ve třech úrovních – na zakázky, střediska a činnosti.

  • Elektronická fakturace v programu POHODA

    Elektronická fakturace v programu POHODA

    • 31. 05. 2013

    Už vás někdy napadlo, kolik času byste ušetřili, kdyby nebylo nutné faktury přepisovat do programu? Pokud používáte vy i váš obchodní partner účetní program POHODA, tak to možné je. Řešením je ISDOC.

  • Interpretace Národní účetní rady

    • 15. 05. 2013

    Tvorbou interpretací usiluje Národní účetní rada o jednotné a vhodné používání zákona o účetnictví a ostatních právních předpisů. Přestože tyto interpretace nejsou právně závazným názorem, mohou nám pomoci. Podívejte se na jejich stručný přehled.

  • Nájem a podnájem nemovitostí z daňového a účetního hlediska – II. díl

    • 29. 04. 2013

    Jak na nájem a podnájem nemovitostí z pohledu daňového a účetního? Ve druhém díle tohoto článku se budeme více věnovat fyzickým osobám, které podnikají, a právnickým osobám.

  • Nájem a podnájem nemovitostí z daňového a účetního hlediska – I. díl

    Nájem a podnájem nemovitostí z daňového a účetního hlediska – I. díl

    • 26. 04. 2013

    Jak na nájem a podnájem nemovitostí z pohledu daňového a účetního? V prvním díle se zaměříme na fyzické osoby, které nepodnikají a svoji nemovitost či nemovitosti pronajímají jinému uživateli.

Rychlé zprávy

  • Nová struktura jednotného měsíčního hlášení je zveřejněna

    |

    Nařízení vlády č. 417/2025 Sb., účinné od 1. ledna 2026, stanovuje detailní podobu jednotného měsíčního hlášení zaměstnavatelů (JMHZ). Jde o nový elektronický systém, který nahradí dosavadní množství měsíčních výkazů jedním souhrnným hlášením. JMHZ bude rozděleno do tří částí – souhrnné, pojistné a individualizované, přičemž zdravotní pojištění zatím zůstává mimo systém. Cílem je zásadně snížit administrativní zátěž a zefektivnit sdílení dat mezi zaměstnavateli a úřady. Namísto až 25 různých formulářů budou firmy odevzdávat jediný dokument, ve kterém uvedou celkové firemní údaje, informace pro sociální pojištění i data o jednotlivých zaměstnancích. Proces se tím výrazně zpřehlední a zjednoduší.

Kurzovní lístek

vlajka EU
Načítám hodnoty
vlajka USA
Načítám hodnoty