Informace pro účetní a podnikatele

728 x 90

Dohoda o provedení práce

 

DOHODA O PROVEDENÍ PRÁCE (§ 75 ZP)

Společnost:       ABC s.r.o.

Sídlem:             Ulice 11, 111 11 Praha 1

IČ:                  11111111

Jednající:          Novák Jan, jednatel

Firma ABC s.r.o. je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského obchodního soudu v XXXX, oddíl C, vložka 11111.

(dále jen „zaměstnavatel“)

a

Zaměstnanec:         Ing. Jana Novotná

Datum narození:      1. 1. 1981

Bytem:                   Ulice 1, Praha 1, 111 11

(dále jen „zaměstnanec“)

(společně též „smluvní strany“)

uzavírají dle ustanovení § 74 a § 75 zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, v aktuálním znění,

d o h o d u   o   p r o v e d e n í   p r á c e:

Čl. I Základní podmínky

  1. Zaměstnanec se zavazuje, že v době 1. 1. 20241. 12. 2024 bude pro zaměstnavatele vykonávat tento sjednaný pracovní úkol: administrativní výpomoc
  2. Místem výkonu práce je Praha 5.
  3. Zaměstnanec bude práci dle předchozího odstavce vykonávat osobně, v době stanovené zaměstnavatelem a dle jeho pokynů, na místě stanoveném zaměstnavatelem. Zaměstnanec se zavazuje vykonávat práci v souladu s předpisy vztahujícími se na jejich výkon, zejména s předpisy k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
  4. Rozsah práce celkem (v hod.): 4 hod.

Čl. II Odměna za práci

  1. Za řádně provedenou práci odpovídající sjednaným podmínkám byla účastníky dohody sjednána předpokládaná odměna, která je stanovena samostatným mzdovým výměrem. Z této částky bude vypočítána daň a jiné srážky stanovené obecně závaznými předpisy, které odvádí zaměstnavatel.
  2. Pokud odměna podle počtu odpracovaných hodin přesáhne měsíčně částku stanovenou předpisy o nemocenském pojištění a veřejném zdravotním pojištění, tj. částku 10000 Kč, zaměstnavatel provede z odměny odvody sociálního a zdravotního pojištění a zaměstnanci vyplatí odměnu sníženou o tyto odvody.
  3. Odměna bude zaměstnanci vyplácena vždy měsíčně, ve výši podle počtu odpracovaných hodin za odpracovaný kalendářní měsíc. Odměna bude zaměstnanci vyplácena vždy k 15. dni následujícího kalendářního měsíce, a to bezhotovostním převodem na účet zaměstnance nebo v hotovosti na pracovišti.

Čl. III Práva a povinnosti stran

  1. Zaměstnanec svým podpisem stvrzuje, že byl před podpisem smlouvy seznámen s právními předpisy vztahujícími se k vykonávané práci a s předpisy k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Zaměstnavatel je povinen vytvořit pracovní podmínky zajišťující řádný a bezpečný výkon práce, poskytnout sjednanou odměnu a dodržovat ostatní podmínky, sjednané touto dohodou.
  2. Zaměstnanec je povinen zejména:
    • konat práci osobně a svědomitě a řádně podle svých sil, znalostí a schopností a dodržovat podmínky sjednané v této dohodě,
    • konat práci v souladu s předpisy vztahujícími se na jejich výkon, zejména s předpisy k zajištění bezpečnosti o ochrany zdraví při práci, se kterými byl seznámen v rámci školení,
    • řádně hospodařit se svěřenými prostředky a střežit a ochraňovat majetek zaměstnavatele před poškozením, ztrátou, zničením a zneužitím,
    • zachovávat mlčenlivost o veškerých skutečnostech týkajících se činnosti zaměstnavatele,
    • zdržet se jakéhokoli jednání (ústního, písemného, učiněného výslovně nebo jinak, konáním nebo opomenutím nebo strpěním konání) poškozujícího dobré jméno zaměstnavatele,
    • nejednat v rozporu s jinými oprávněnými zájmy zaměstnavatele,
    • neprodleně informovat zaměstnavatele o změně osobních údajů, které zaměstnavateli poskytl.
  3. Zaměstnanec bere na vědomí, že nevzniká nárok na dovolenou, na náhradu mzdy při překážkách v práci, na cestovní náhrady, ani na další plnění, která nejsou sjednána přímo v dohodě nebo nevyplývají z obecně platných předpisů.

Čl. IV Skončení dohody

  1. Tato dohoda se zrušuje nebo zaniká:
  2. uplynutím doby, na kterou byla uzavřena;
  3. ke dni splnění pracovního úkolu;
  4. písemnou dohodou smluvních stran;
  5. písemnou výpovědí kterékoliv smluvní strany danou z jakéhokoli důvodu nebo bez uvedení důvodu s patnáctidenní výpovědní dobou, která začíná dnem, v němž byla výpověď doručena druhé smluvní straně;
  6. okamžitým zrušením v případech, pro které by bylo možné okamžitě zrušit pracovní poměr dle § 55 a 56 zákoníku práce.

Čl. V Závěrečná ustanovení

  1. Ostatní práva a povinnosti zaměstnance a zaměstnavatele vyplývající z této dohody se řídí zákoníkem práce a souvisejícími právními předpisy. Nevyplývá-li z této dohody jinak, vztahují se na práva a povinnosti stran této dohody, všechny vnitřní předpisy zaměstnavatele, s nimiž byl zaměstnanec seznámen, což stvrzuje podpisem této dohody.
  2. Změny této dohody je možno provádět ve formě písemných dodatků.
  3. Obě strany dohody si dohodu přečetly a prohlašují, že jí porozuměly, s jejím obsahem souhlasí a na důkaz toho připojují svoje podpisy.
  4. Tato dohoda byla sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno převzal zaměstnavatel a druhé zaměstnanec.

Praze dne 1. 1. 2024

V …………….. dne ……………….

……..……………………
Zaměstnavatel

……..……………………
Zaměstnanec

Zdroj: PAMICA 

Upozornění:
Tyto vzory smluv nejsou uzpůsobeny konkrétním požadavkům jednotlivých případů, a proto společnost STORMWARE s.r.o. neodpovídá ani neručí za vzniklé škody způsobené jakýmkoliv, byť i částečným užitím informací v nich obsažených třetí osobou. Doporučujeme, aby uživatelé při doplnění a před jeho podpisem příslušného vzoru smlouvy vyhledali právní podporu advokáta. Nabízení těchto vzorů smluv k využití široké veřejnosti nepředstavuje poskytnutí právní služby ve smyslu zákona o advokacii.

Využití vzoru smlouvy je Službou dle čl. I. Podmínek provozování Portálu Pohoda.

Rychlé zprávy

  • Vyplácení přeplatků na daních začne po 1. dubnu 2025

    |

    Finanční správa začne vyplácet přeplatky na daních z příjmů po 1. dubnu 2025. Pokud poplatník podá daňové přiznání do tohoto data a požádá o vrácení přeplatku, částka mu bude zaslána na účet do 2. května 2025. U přiznání podaných po 1. dubnu běží 30denní lhůta pro vrácení až od data podání. Přeplatek nelze vrátit bez žádosti, kterou lze podat elektronicky přes portál MOJE daně, datovou schránkou nebo v papírové podobě na finanční úřad. Právnické osoby a podnikatelé musí uvést bankovní účet registrovaný u finanční správy.

Kurzovní lístek

vlajka EU
Načítám hodnoty
vlajka USA
Načítám hodnoty

4 tisíce sledujících