Informace pro účetní a podnikatele

728 x 90

Můžete si žádat o příspěvky z nového programu COVID 2021

Podnikatelé, kterým poklesly tržby oproti srovnávacímu období alespoň o 50 %, si mohou od 12. 4. do 31. 5. 2021 požádat o příspěvek z programu COVID 2021. Podpora je poskytována za zaměstnance ve výši 500 Kč na den, a to za období od 11. 1. 2021 do 31. 3. 2021. Podporu lze kombinovat s podporou z programu Antivirus, avšak nelze ji kombinovat s podporou z paralelního programu COVID – Nepokryté náklady. Podporu nelze kombinovat ani s novým kompenzačním bonusem za únor a březen 2021. Žádost je možné podávat online přes portál AIS MPO.

Zanechte komentář

Diskuse neslouží jako právní, daňová či účetní poradna. Je vyhrazena pro vzájemnou komunikaci čtenářů.

Pro přidání komentáře se přihlaste.

Rychlé zprávy

  • Nová pravidla pro nezaplacené závazky a pohledávky

    |

    Od 1. ledna 2025 musí plátci DPH vracet odpočet daně z faktur, které zůstanou neuhrazené déle než 6 měsíců po splatnosti. Pravidlo platí pro závazky s DUZP po 1. 1. 2025 a nutí firmy důsledněji sledovat splatnosti. Věřitelé mohou u pohledávek do 10 000 Kč (a max. 20 000 Kč za rok na jednoho dlužníka) žádat o vrácení DPH, pokud prokazatelně dvakrát vyzvali dlužníka k úhradě. Opatření zvyšuje tlak na platební disciplínu a přináší nové nároky na správu cash flow.

Kurzovní lístek

vlajka EU
Načítám hodnoty
vlajka USA
Načítám hodnoty

4 tisíce sledujících