

Práce na dálku, známá také jako home office, se v posledních letech stává stále populárnější formou zaměstnání. Tento trend výrazně urychlila pandemie COVID-19, která přiměla mnoho firem přehodnotit své pracovní postupy a umožnit zaměstnancům pracovat z domova.
Během podnikání vzniká nekonečné množství povinností peněžní i nepeněžní povahy, jejichž nesplnění bývá potrestáno sankcemi, nejčastěji v podobě pokut, penále či úroků z prodlení. V dnešním článku si ukážeme, jak se takové chyby projeví v účetnictví a daních.
Diverzita na pracovišti je populární téma, ať už se týká čehokoliv. Generační rozmanitost v posledních letech roste a společnosti nyní zaměstnávají osoby až ze čtyř různých generací. Každá z nich má svůj jedinečný styl komunikace, potřeby nebo vlastnosti.
V dnešním článku Vám přinášíme tipy, jak budovat obchodní kontakty, i když neradi chodíte mezi lidi. Networking je způsob, kterým se dostanete k pracovním příležitostem, získáte nové informace a najdete nové lidi s podobnými nebo odlišnými zájmy.
Mnozí z nás vnímají možnost rozhodovat se jako samozřejmost, akt svobody, které si v životě velmi vážíme. A zároveň se rozhodujeme neradi. Uvědomujeme si totiž váhu naší volby, při které hrozí, že se nerozhodneme „správně“ – uděláme chybu. Proto Vám přinášíme dnešní článek s několika tipy, které mohou s rozhodováním pomoci.
V dnešním článku se podíváme na problematiku změny způsobu ekonomické evidence. Může vůbec podnikatel změnit tento způsob? A jaké podmínky zde působí?